mandag 15. februar 2010

Bryllupsforberedelser!

Nå føler jeg at vi er i full gang med forberedelsene! I går var vi å kikket på lokalet sammen med mamma, pappa, svigers og svigersøster med samboer :) Det var et utrolig flott lokale, og alt ble plutselig veldig virkelig! Tenk om 4 måneder er jeg Mrs Aas :) 

Innbydelsene er i full gang, bare litt småpjusk igjen. Da føler jeg mye er gjort. Farger og dekorasjon er sånn ca planlagt :P Klarer å se det bedre for seg når man har kikket på lokalet og sett hva slags service, glass og stil det er der. Og det passer perfekt med hva vi hadde tenkt oss, så det er FLOTT!

Imårra må jeg ringe og sjekke om kjolen er under produksjon, ettersom jeg ikke har hørt noe fra dem siden jeg bestilte kjolen...Satser på at det ordner seg! Tror mødrene er mer stresset enn det jeg er :D


Ha en super kveld! Nå er det mer OL :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar