tirsdag 15. juni 2010

Utfordring :)


Jeg har fått en utfordring av http://frokenmiriam.blogg.no. Jeg skal skrive seks positive ting om meg selv og poste et bilde av meg sdelv som jeg er fornøyd med. Denne utfordringen skal jeg sende videre til seks bloggvenner, men ettersom jeg ikke har så mange, så blir det det det blir :)

Jeg sender utfordringen videre til:
:)

Seks fine/positive ting:

1. Når jeg rydder så gjør jeg det grundig, som fra innerst i skuffen (dvs ikke så ofte...) 2. Jeg er flink til å ikke stresse ;)
3. Jeg er flinkere til å late som jeg ikke er stresset :D 4. Jeg er - faktisk - perfeksjonist (merket dette i bryllupsforberedelsene :P) 5. Jeg har selvironi :) 6. Jeg er glad i menneskene rundt meg :) det må jo være positivt ;)

Detta var ikke lett! :) Værsågo neste :)

2 kommentarer:

  1. Hihi, lo av de to punktene ang. stress! ;-)

    SvarSlett
  2. Hehehe :)
    Jeg tar utfordringen ;)
    Men lar de jeg utfordrer slippe å legge ved bilde, siden mange av dem er anonyme på blogg :)

    SvarSlett