lørdag 17. april 2010

Bordkort og nerver..

Nå sitter jeg med bordkortene.. er litt lei av all småskrivingen, men det blir bra til slutt! Kommet ganske langt, og gleder meg til å bli ferdig!

Forberedelsene til bryllupet går ganske bra føler jeg. Nervene har vært veldig fine - rolig og med holdningen "det ordner seg, det viktigste er jo at vi blir gift". Men så spilte schærsten melodien han vil ha når jeg går opp kirkegulvet... da var det kjørt! Jeg fikk klump i halsen, tårer i øynene og sommerfugler i magen (alle er gode følelser ;ö) ), og ikke nok med det - idag gikk jeg for å hente posten, og jaggu lå det ikke et brev fra i posten fra presten... og VIPS så ble jeg faktisk enda litt mer nervøs...jeg kommer -så- til å begynne å stamme under løftene i kirken!!
Alltid tenkt at jeg kommer til å være så rolig og balansert, men nå begynner jeg faktisk å tvile litt på at jeg klarer det.. skal ikke se bort i fra at det er jeg som står og tuter i kirken! Haha! Men gift blir man vel ;ö)

Om presis 7 uker er jeg fru Aas =ö) Begynner å nærme seg nå! *glede seg*


5 kommentarer:

  1. Namen,noe jeg ikke har fått med meg :0)
    Hurra for Tina mor :0)
    Så kos :)
    Nå ble jeg glad ;0)
    Nå skal jeg føle med på bloggen ja :0)
    Klem fra ia

    SvarSlett
  2. ååå:)
    Blir nok noen tårer i det bryllupet- men bare gla'tårer:)

    SvarSlett
  3. Tskktakk Ingrid-Anne! Ikke lenge igjen nå! Gleder oss masse! Hvordan går det med deg?

    Og ja, det blir nok noen tårer, but only happy-tears! :D

    SvarSlett
  4. Går bare bra her veit du ;0)
    Koser meg som mamma..er super lita jente jeg har fått :0)
    Ellers da??
    Klem ia

    SvarSlett
  5. Så bra! Søt lita jente dere har <3
    Ellers er det ikke så mye som skjer...er for det meste jobb, bryllup og trening som tar opp dagene mine om dagen =ö) Trives godt med det =öP

    SvarSlett