torsdag 22. april 2010

Tør jeg?

Tør jeg blogge om slanking? Grunnen til at jeg spør meg selv om jeg tør, er fordi jeg VET at jeg har så utrolig dårlig selvdisiplin... Treningen går helt fint, men når det kommer til kostholdet så sliter jeg litt... Ikke det at jeg spiser så mye usunn mat, men den sunne maten er så god at jeg gjerne spiser litt ekstra! Og siden det er så sunt så gjør det vel ingenting at jeg spiser litt ekstra? ...selvom jeg er ganske mett? ...kjenner jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg har spist noe ekstra som jeg vet at jeg ikke trenger, men gjør jeg noe med det? NEI! Men NÅ! Nå skal jeg klare det!
Jeg ønsker å fjerne litt her og litt der, og nå som vi skal gifte oss har jeg også en motivasjonsfaktor :) Den største motivasjonsfaktoren er egentlig bryllupsreisen. Man vil jo se grei ut i bikini, vil man ikke? Det vil i allefall jeg.

Leste også akkurat på side2.no at man kunne klare å komme i grei form på 4 uker, så jaggu meg kan jeg klare det også! Velger å tro at jeg har et godt grunnlag under "beskyttelsen" min ;) hehe :P

Noen fler som vil finne sommerformen?

4 kommentarer:

  1. Jeg kan være med :0)
    Vis du blogger om det så kan jeg å blogge litt om det ;0)
    Det kan sikkert hjelpe oss begge :)
    Selv om jeg ikke skal "slanke" meg enda pga jeg ammer,men jeg kan jo bli bevist på hva jeg spiser og gjør :)
    Vi gjør det sammen?? :0)
    Klem ia

    SvarSlett
  2. Jeg tror absolutt du klarer det! :)
    Men kjenner meg igjen, godt med god mat:-)

    SvarSlett
  3. Dette klarer du! :) Jeg er i "samme bås" som deg, og nå kan man ihvertfall ikke legge på seg, for da passer jo ikke kjolen. :P
    Her har jeg begynt å ta ett stort glass vann før alle måltider, slik at jeg er litt "mett" når jeg starter, og godteri er bare i helga. Det går framover ihvertfall. :) Og klarer man 30 min mosjon om dagen, er jo mye gjort!

    Også kom jeg over denne artikkelen i vg istad. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10004106

    SvarSlett
  4. Nå er jeg i gang! Godt å høre at dere tror jeg kommer til å klare det :) Må bare være litt streng med meg selv... Takk for tips Anette, blitt mye mer vanndrikking her og det hjelper :)
    Er kanskje ikke slanking nei i-a, men å bli bevisst. Og ikke dytte i seg alt man har lyst på, for man trenger faktisk ikke alt man fyser på... (ooo, kjenner at jeg er litt tøff i trynet, haha!) Kommer til å slite litt, men det går bra! :D

    SvarSlett