onsdag 28. april 2010

Mat...mindre mat...

Nå har det gått noen dager siden forrige innlegg, og i mellomtiden har jeg prøvd å begrense matmengdene mine... det er ikke lett! Men om man tenker på at man skal nyyyyte maten og virkelig smake på hver bit man putter i seg, så blir man faktisk fortere mett :) (ingen revolusjon, men godt å bli minnet på dette innimellom ;) )

Her om dagen lagde jeg meg en omelett til frokost. I den hadde jeg 4 egg, 1/3 cottage cheese boks og paprika, godt krydret med pepper og kayennepepper.


Denne omeletten holdt faktisk til frokost, lunsj og fruktmåltidet i barnehagen, og jeg følte meg mett! Jeg er imponert! At jeg kan spise en omelett til alle disse måltidene, og samtidig bli mett, er en revolusjon for meg! Det er lenge siden jeg har følt meg mett, for før har det virket som om det ikke er noen ende på denne magen...men det er det jaggu! Har bare ikke hatt tid til å kjenne etter før ;)

Sitter faktisk å spiser omeletten nå i dag også, så får vi se hvor lenge den holder denne dagen ;)

Noen som har andre oppskrifter på sunn og god, mettende mat?

Treningen skreiv jeg kom til å gå bra, og jeg har fått en god start på uka. Det startet med litt løping før kettlebells på mandag (som er leeenge siden sist), frokostspinn på morgenen og zumba på ettermiddagen tirsdag...kan si jeg er litt støl i dag, så skal bli godt med en joggetur seinere i dag :)
Og målet mitt? Få litt mindre "lovehandles", rumpe og lår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar