lørdag 1. mai 2010

Utdrikningslag :D


Nå er det akkurat en uke siden jeg ble overrasket med et utdrikningslag! Må si jeg ble skikkelig tatt på senga når forloveren min, Miriam, plutselig sto utenfor soveromsdøren kl 08.23 (ja, jeg sjekket faktisk klokka..)!! Vi skulle jo møtes til kjoleshopping i Oslo... SKJERA?? - Joda, nå var det tid for å drekkas ut! :D
Jeg måtte kle meg i klær de hadde med, noe som egentlig ikke var så ille - couse I made that outfit look gooood! haha!!



Og når jeg kom opp sto det en gjeng og ventet på meg, så da fikk jeg en smakebit på hvordan det blir på bryllupsdagen når jeg og min kjære er i sentrum. Må innrømme at det var litt rart/ekkelt at alle kikket på meg hele tiden, men var veldig artig å se alle igjen! De som var der var: Pia (min kjære lillesøster), Miriam (min forlover), Eva (venninne fra barneskolen), Helene (venninne fra barneskolen), Tone (søster av Helene og Liv-Elin, familievenner), Liv-Elin (søster av Helene og Tone, familievenner), Nille (svigersøster), Anne-May (venninne fra vgs).

This is tha gang på vei fra Klimt:

Dagen startet hos mamma (hvor jeg ble møtt utenfor pikerommet..) med Miriams hjemmelagede horn :) Så hadde vi visst dårlig tid, uten at de kunne si noe mer.. Jeg fikk bind for øynene og ble satt inn i en bil. Vi kjørte ganske lenge følte jeg, og jeg var livredd for at vi skulle gjøre noe skummelt... Når vi kom frem luktet det bensin, og jeg skjønte at vi skulle kjøre go-kart! Det er utrolig morro! Har kjørt et par ganger før, i motsetning til flesteparten av de andre som var med, som aldri hadde rørt en go-kart.. Jeg vant - of course ;D haha!
Deretter tok vi turen tilbake te ho mor, der vi fikk servert en nydelig lunsj (takk mamsen og papsen ;) ) Silje (gammel nabo og "storesøster") tok turen innom! Det var veldig koselig å se henne igjen, altfor lenge siden sist!

Etter lunsj ble det Klimt i Lillestrøm, der jeg fikk gåter, og for hver gåte jeg ikke klarte fikk jeg en straff, og for hver gåte jeg klarte fikk jeg en belønning :) For å si det sånn - det ble noen straffer, og jeg følte ikke belønningene var så langt fra straffene heller ;)
Jeg måtte blant annet: Si et dikt til en tilfeldig gutt/mann (som ble to glade eldre menn ;) ), selge karameller for å få råd til en øl (endte med bugg-dansing på torget med en svenske..og litt driks ;) ), lage piperenser-figurer som jeg skulle bruke i en fortelling til noen som satt på Klimt (takk for at tante Else, Tor og Anne satt noen bord bortafor!), og frieri med en blomst til gutt/mann med hodeplagg (sier også takk for at russen var ute! Følte meg som en av dem denne dagen! :D).
I tillegg måtte jeg sanke inn 10 russekort (no problem!). På vei til bilen måtte jeg kjøpe en pølse uten å si noe og uten å peke :)

Oppgavene ble fullført med stil i Lillestrøm, så da gikk turen videre til Miriam (hadde også nå bind for øynene, så fikk ikke med meg en shait!). Der ble det masse god grillmat, flaue spørsmål, flaue bilder fra "gamledager", leker mm!

Alt i alt var dette en super dag!! Tusen takk til dere alle for fine minner! (Ja, jeg husker alt ;) hihi)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar