onsdag 5. mai 2010

1 måned!!

Ohoi som tiden flyr! Nå er det bare 1 måned til bryllupet!! Ting har falt veldig bra på plass, og jeg føler vi er godt i rute :) Litt skremmende å føle at alt er under kontroll, ettersom jeg alltid pleier å ha glemt noe når jeg føler det slik...men satser på at det ikke er det :P

Jeg kjenner på kroppen at det begynner å nærme seg. Jeg er mer spent enn det jeg har vært hittil - ordentlig "god-spent" er jeg :) tihi! Gleder meg som en liten unge til dagen kommer! Det til tross, er jeg veldig rolig og avslappet. Det jeg kjenner jeg er mest nervøs for er talen min til schærsten... for jeg er INGEN taler!! Bare så det er sagt...

Ja, da er det bare å vente på at kjolen kommer så den kan syes på og gjøres klar :)

GLEDER MEG!!!

2 kommentarer:

  1. GLEDER SEG ,Det gjør vi også... Ble nevnt opptil flere ganger i går at..... BARE 1 MND IGJEN..:D
    Er på vei ut nå for å finne litt stÆsj til påkledninga..

    SvarSlett