fredag 21. mai 2010

LEI og irritert!!

Nå er det 3 uker siden jeg skulle hatt kjolen min og den store dagen nærmer seg med stormskritt. Jeg fikk vite for 3 uker siden at kjolen "var nok rett rundt hjørnet nå! Du får brev i posten når den er kommet". Greit nok at man får brev i posten når den er kommet, spesielt om det er en stund til den store dagen og man har tid til å sy den inn, men om jeg bare hadde ventet på dette brevet så hadde jeg ventet meg i hjel!
Jeg har purret på kjolen utallige ganger, og etter 1 uker fikk jeg vite at den var sendt samme dag, og at den kom til å komme etter 5 dager - GARANTERT!
Jeg ringte igjen, og da fikk jeg beskjed om at de ikke tok imot kjoler denne dagen! Hva skal man tro?? Man får en beskjed, og neste dag sier de noe helt annet??

Nå er 3 helger borte, kjolen er fortsatt ikke kommet, og svigermor som skal sy inn kjolen får dårlig tid på arbeidet. Det er frustrerende å få slike kontrabeskjeder hele tiden. Nå skal de ringe meg i morgen (har sagt de skal ringe hver gang, men er jeg som må plukke opp røret for å mase!) så da får vi se om den er kommet...den er jo tross alt "rett rundt hjørnet!" ...
... jeg tør ikke håpe lenger, men nå synes jeg den burde komme snart! Kunne greid meg uten mye, men føler at kjolen er ganske obligatorisk!


Hadde tenkt til å legge til denne som en anmeldelse av brudebutikken, men får kanskje vente til jeg har fått kjolen...om den kommer... :S

1 kommentar:

  1. Huff da...
    Jeg gleder meg så sinnsykt til bryllupet, så jeg håper du får kjolen du vil ha :)

    SvarSlett