torsdag 27. mai 2010

Endelig!!

Tirsdagen startet med en sjokkbeskjed (for meg som er litt stresset...) om at jeg måtte se meg om etter alternativer til kjole ettersom min satt streikefast hos transportøren DHL på Skedsmokorset... (også på korset, SÅ nærme!!) De visste ikke hvor lenge streiken ville vare, så det var nok det tryggeste alternativet... EN OG EN HALV UKE FØR BRYLLUPET!!! Og ikke nok med det, men de kunne ikke hjelpe meg med alternativet...hva er det for en serivce??? "Nei det var bare å beklage", fy flaten jeg var så sinna!!
De i butikken hadde vært på DHL for å prøve å hente ut kjolen, men dette var visst ikke mulig.. Jeg satt på jobb og hulket mens jeg tok telefoner til schærsten og mamma. Schærsten ba meg ringe og få leveransenummeret på kjolen, men forsto ganske fort at jeg ikke var i stand til å gjøre dette akkurat da.. (klarte nesten ikke prate med han engang..) så han tok tak og ringte, sendte mailer, meldinger og alt som var mulig å gjøre! Og takket være min supre forlovede så fikk jeg kjolen min!! Han ringte meg på jobb og spurte om jeg hadde mulighet til å reise fra jobb for å hente kjolen! OM JEG HADDE?? Selvfølgelig!!! Tror aldri jeg har vært så glad i hele mitt liv! For en lettelse!! Jeg som hadde startet planleggingen av avspaseringsdager, butikker jeg skulle innom og jeg hadde allerede startet å kikke på finn.no dagen før (hadde en dårlig følelse om dette...)

Eksakt 25 dager etter at den skulle ha vært i butikken, så kom den! :D
Men makan til service det er på brudekjolen i Oslo! Og det er IKKE positivt ment! Hadde det ikke vært for schærsten så hadde de ikke fått hentet kjolen, men når jeg kom dit så fikk jeg høre "ja, den kom for 2 minutter siden" med et stort smil. Men da jeg fortalte at det var min forlovede som fikk dispensasjon for å hente den, så fikk jeg i retur "men det var vi som hentet den da!". GRRRRRRRRRRR!!! Jeg ble så provosert!! Er det mulig!
Jeg er ikke av de tøffeste i gata når jeg står foran dem i butikken, men inni meg kokte det! Jeg spurte om jeg i det minste kunne få underskjørtet med i prisen, men dette var IKKE mulig for det undersøkte dem! WHAT?? Et underskjørt til 600 kr når jeg handler for nesten 9000 kr?? Hva er det? I allefall når det har vært SÅ mye problemer med denne butikken!

Nei...nå har jeg i allefall kjolen, og den er fantastisk!! Den er trygt plassert hos skredderen (eller svigermor :P)
Gleder meg til å bruke den!! :D Jeg blir så fiiin!

5 kommentarer:

  1. Så bra at den endelig kom :)
    Og så kjempebra at du hjelper meg med distraksjon fra bacheloroppgaven :P

    SvarSlett
  2. Jaaa, så bra at den kom til slutt! :-)
    Og vi vet alle hvilken butikk som IKKE skal anbefales til andre gifteklare!

    SvarSlett
  3. Ja!! :D
    Ja, og det er Brudekjolen i Oslo, bare så -det- er sagt!

    SvarSlett
  4. Fint at alt gikk bra til slutt da.
    Gleder meg til å se bilder av deg :0)
    Stor klem

    SvarSlett