søndag 2. mai 2010

Lønner seg å være tålmodig :)

I dag fikk jeg en bekreftelse på at det lønner seg å være tålmodig.
I slutten av januar målte jeg kroppen min: Midje, rumpe, lår, armer og hofte.
Så alt i alt har jeg mistet 16 cm! Oh happy days! Og jaggu har jeg ikke blitt mer symmetrisk også ;)
Da er det bare å fortsette med den gode trenden, så blir det forhåpentligvis noen flere cm! :D
(kjenner jeg har litt dårlig samvittighet for all sjokolademoussen jeg har trøkka i meg i helga... :S )
Er fortsatt ingen sylfide, og kommer aldri til å bli det, men jeg er veldig fornøyd med å se at det faktisk har skjedd noe med all treningen og mindre spising! Alltid motiverende å se at det går fremover!

Så husk: Ikke gi opp selv om du ikke føler det går fremover, eller at det går trått! Selv de små skrittene teller ;)

2 kommentarer:

  1. Du er så flink! :-)
    Og tenk at det bare er 5 uker igjen til du blir fru:)

    SvarSlett