lørdag 8. mai 2010

Fiiin dag!

"Go'dag, go'dag! Dette er fra meteorologisk institutt. Vi kan melde fra at kulda nå tar slutt, og det blir sol, sol, SOL!!!"

Nå er morgenens løpetur unnagjort, og det på rekordtid i forhold til tidligere! Pigg i beina er det lenge siden jeg har vært, så det var godt :)

Nå er antall gjester bekreftet, og vi blir 75!! Woohoo! Kjenner det kribler i magen, gleder meg så masse! Men jeg er litt bekymret for kjolen min...på grunn av den berømte asken som har svevd over Europa den siste tiden, så er kjolen forsinket...og jeg vet ikke hvor forsinket, for det vet ikke de i brudebutikken heller... :/ Vi får håpe jeg får vite noe mer på mandag! Grrrr....!!

Planen for resten av dagen er:
* Møte schærsten for lunsj etter at han er ferdig med helgens arbeid
* Gjøre ferdig bordkortene
* Gravere ringene :)
* Luke i hagen
* Sooooooooole meg, så jeg forhåpentligvis får litt farge før bryllupet! (er ikke mega-varmt, men får ta de strålene man får! hehe :) )
* Grille? I allefall været til det i dag!
Jeg begynte med bordkortene ute i vinden, men det funka ikke,..fortsetter i dag!


For det er sol, sol, sol!
Ha en super dag!! :D

1 kommentar:

  1. Krysser fingre og tær for at askeskyen holder seg laaangt unna- og du får kjolen i god tid:-)
    Prøver å få litt sol på kroppen jeg også, men tror jeg må ty til litt selvbruningskrem..!

    SvarSlett