tirsdag 18. mai 2010

Oppdatering

Nå har helgen jeg har gruet meg til (på Eskild sine vegne) endelig over! Jeg kan puste lettet ut etter en vellykket start på hans utdrikningslag! Da fikk jeg se en sinna og streng pus! Haha! Ok, for de som ikke vet; gjengen hans hadde brutt seg inn i huset, rasert hele huset (så i alle fall slik ut!!), stjålet bilen og lagt igjen glasskår i garasjen! Det så rett og slett helt J*****G ut når vi kom tilbake fra en koselig gåtur!! Tilogmed jeg som visste om alt detta her synes det var helt forferdelig å se huset sitt i den tilstanden! Kan si det sånn at det ikke var så vanskelig å spille med ;) haha! Men når han ringte politiet gjorde jeg alt jeg kunne for å få ut gutta slik at de kunne avlsøre hele greia, uten å i det hele tatt vite hvor de var, så jeg så vel ut som ei skrullete høne som snakket med meg selv :P

Nei, nå er det bare å bekymre seg for bryllupet uten å bekymre seg for når utdrikninslagene kommer :) Er nok å tenke på, og etter planleggingsmøter med foreldre og svigeforeldre blir jeg nesten mer stresset... de tenker på så sabla mye som jeg ikke har ofret en hjernecelle til engang! Men, men :) Det er vel sånn det er ;) hehe :P

Og ang kjolen min, har den vel kommet?? NEIDA!!...jeg har ikke fått kjolen min!!! Jeg er vel ikke stresset for denne?? NEEEEEEEEEIDAAAA!! Guri!
"Den er nok rett rundt hjørnet!" ... rett rundt hjørnet - MY ASS!!
Kommer den ikke i løpet av denne uken, da vet jeg ikke hva jeg gjør! Da syr jeg'n sjæl!

Jaja, ha en fin kveld :) Her sitter jeg med talen min :) tihi :)

2 kommentarer:

  1. Jeg stiller opp, og hjelper deg å sy. Kan ikke love at resultatet blir bra, men jeg skal gjøre mitt beste:-D

    Neida, kjolen kommer tidsnok!:-)

    SvarSlett
  2. Jeg kan også hjelpe til med å sy!
    Jeg har sydd om min egen kjole, og det er ikke spesielt vanskelig... Så lenge det ikke skal broderes altså, for det bare kan jeg ikke!

    SvarSlett